Madushca's
Madushca's
Madushca's
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


op zoek naar jezelf
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwsbrief April 2009

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Madu
Admin
Madu


Vrouw
Aantal berichten : 1253
Leeftijd : 47
Registration date : 18-07-08

Nieuwsbrief April 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwsbrief April 2009   Nieuwsbrief April 2009 Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:57 am

Beste leden,

We zitten alweer een maand verder in het jaar. Wat vliegt de tijd toch, nietwaar?

Nu. Ondertussen zijn we op het forum begonnen met de Grote Lenormand. Ook voor de tarot is er een subforum bijgekomen. We zijn begonnen met de eerste kaart te bespreken, in dit geval Le Mat of de zot van de Tarot de Marseille. Ook zijn er al de details van een aantal decks gepost. Je bent meer dan welkom om de details van jouw decks ook te plaatsen.
Er zijn enkele leggingen van de Kleine Lenormand geplaatst, en Airbrushlady heeft een daglegging met de Zigeuner Wahrsagekarten geprobeerd. Dat is een primeur op ons forum! Akasha heeft dan weer een topic geopend over vasten.

Tot zover de actie op het forum de afgelopen maand. Nu gaan we het hebben over wat er volgende maand op het programma zal staan:

De sectie van de Tarot zal nog verder aangevuld worden. Elke week ga ik een nieuwe kaart uit de Grote Arcana posten.
Ook bij de Grote Lenormand kunnen de leden zich vanaf nu elke week op een nieuwe kaart verheugen.

Met de zomer in het vooruitzicht ga ik het hebben over natuurlijke schoonheidsverzorging. Het is niet te geloven wat je met huismiddeltjes kan doen, en als je begint te beseffen hoe je je keukenafval kan recycleren voor je eigen schoonheidsproducten... is het hek van de dam. Veel meer verklap ik er niet over: anders hebben jullie niks meer om op het forum te lezen Wink

En natuurlijk vergeet ik de Kleine Lenormand-liefhebbers niet! Met het oog op Pasen zal ik een aantal nieuwe voorbeeldleggingen plaatsen die te maken hebben met Karma. Jullie zijn vrij die uit te proberen.

Voor de liefhebbers van de engelen: voortaan zal ik elke week een kaart trekken uit doreen virtue's deck. Ik ga vragen achter een gewone boodschap voor het forum. Angel deed dit vroeger op het engelstalige forum, en het was een leuke gewoonte. Vandaar dat ik de traditie verderzet.

Tot slot wil ik jullie nog allemaal zeggen dat deze nieuwsbrief ook op het forum kan gelezen worden. Ondertussen is er een speciaal subforum bijgekomen waar deze nieuwsbrief - en de vorige - terug te vinden zijn. Dit doe ik voor de leden die de nieuwsbrieven niet ontvangen, of bij wie ze automatisch in de spam of prullenmand belanden.

Ik wens jullie een prettig Paasfeest toe!

En tot op het forum Smile

groetjes,
Madu.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://madushcas.actieforum.com
Madu
Admin
Madu


Vrouw
Aantal berichten : 1253
Leeftijd : 47
Registration date : 18-07-08

Nieuwsbrief April 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwsbrief April 2009   Nieuwsbrief April 2009 Icon_minitimeza apr 04, 2009 11:32 am

Terug naar boven Ga naar beneden
https://madushcas.actieforum.com
 
Nieuwsbrief April 2009
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwsbrief Mei 2009
» Nieuwsbrief februari 2009
» Nieuwsbrief Maart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Madushca's :: MADUSHCA'S :: Welkom! :: Het forum :: Nieuwsbrieven-
Ga naar: